fundayman ayy ben sizi çok iyi anlıyorum ya 🥹 oğlum 6 yaşında olmasına rağmen gece kucaklar yatağına öperek götürürdüm bi anda rutin bozuldu gibi oldu üzüldü ama kardeşi yüzünden olduğunu söylemedim ben kardeşini kıskanır şimdiden diye, doktorlar belime iğne yaptılar ağır kaldıramıyorum dedim artık ev işlerinde bile ağır bişey kaldırsam kızıyor kendisi benim küçük bebeğim hala kaç yaşında olursa olsun.. artık birlikte yatağa koşuyoruz yatakta sarılıp öpüp ayrılıyoruz bu da rutin oldu artık çok şükür alıştık 🥲