Kızlar 27+0 haftaya geçtik yaklaşık 2 haftadır sol kasığımda ağrım oluyor özellikle de ayaktayken yürürken bile bazen zorlanıyorum gece uyku arasında da bazen fark ediyorum ağrı olduğunu yatarken yastıklarla yatıyorum ama yinede oluyor acaba normal midir bu ağrı sağ tarafta hiçbir ağrım yok ama sol kasığımda oluyor