Busrakird Kızlar selam eşim ben ve 3 aylık oğlum uyuz olduk duramıyorum kaşıntıdan bizde kwella mıydı neydi öyle bi losyon ve kükürtlü krem verdi doktor. Kullanan var mı emzirirken??? Sorun olur mu diye çok korkuyorum. Siz olduysanız emzirme döneminde ne yaptınız? Bana doktorum 3 gün üstüste kükürtlü krem verdi