Alp3010 Merhaba kızlar 8 yıllık evliyim 2 nci çocuğumu istiyorum ve bu ay korunmadık adetime 11 gün var. İlk hamileliğimde olduğu gibi şuan idrar yolu enfeksiyonu oldum ve sağ belimde bi ağrı var . Sizce testi kaç güne yapmalıyım
Havin49_ Alp3010 enfeksiyon varsa hamile kalma ihtimaliniz çok düşük ha enfeksiyon bitmeden de hamile kalmayın lütfen çok sağlıksız kişiden kişiye değişiyor enfeksiyon yüzümden düşük yapan insanlar var
Mehmettugce Bence gününüz geçsin öyle yapın acele etmeyin her gebelik belirtileri maalesef aynı olmuyor
bsrkrts Benim de günüm gelmeden yaptığım erken gebelik testi negatif çıkmıştı ama günüm geçince pozitife döndü. Korunmayı bıraktıktan 4 ay sonra oldu. O yüzden ilk aylar olazsa da çok kafaya takmayın ne zaman kafaya takmamaya başlayınca o zaman oluyo
Alp3010 Bu enfeksiyon yumurtlama döneminden sonra oluştu ama sonra zaten çok ilişki yaşamadım. İlk gebeliğimde de habersiz enfeksiyon olmuştum kaç hafta sonra gebe olduğumu öğrendim