buse76 şöyle anlatıyım şubat 27 adetim bitti doktorum aradı bitti mi reglin diye evet hocam dedim bugün lekelenme şeklinde bitti aslında seni bugün alsam çok iyi olur ama doğuma gitmem gerekiyor akşam üzeri gelebilir misin dedi bende yarın olsa daha iyi olmaz mı hocam sabah erkenden beni alırsınız dedim tamam dedi işlem bittikten sonra eşime 1 haftalık ilişki yasağına uyalım lütfen diye anlatmış zaten hsg çekindiğiniz ay gebelik önermiyorlar vücudunuza aldığınız yüksek radyasyon ve ilaçlı sedasyondan dolayı 1 aylık dinlendirme istiyor doktor ben hamile kaldım martın sonlarına doğru ama sağlıksız gebelikti 5. Haftada kesesiyle birlikte düştü doktoruma gösterdiğimde kese yapısı bozuk dinlenmenizi istemiştim dedi birdaha da oluşmadı gebelik tekrar tedaviye başladık bakalım