Selam kızlar eşimle 4 senedir evliyiz 2 yıldır bebek istiyoruz Allah nasip ederse inşAllah. 3 düşük yaptım son 2 yılda.. ilkinde 6 haftalıktı kese vardı ama içerisi görünmüyordu, ikinci düşüğümde 8 haftalıktı kalp sesini duymaya hazırlanıyorduk ama malesef nasip olmadı kese vardı yine kalp sesi yoktu. Hiç kürtaj olmadım doktor kendiliğinden düşer gelişmiyor dedi 8 haftalıkken 6 haftalık boyutunda dedi gelişmedi. Sonrasında yaklaşık 1 sene boyunca ilişki olmasına rağmen hiç gebe kalmadım. Ve biz de eşimle doktora gittik bir kaç doktor değiştirdik herkesten farklı bilgiler alalım dedik ve tüp bebek önerildi ama sorunu bulmak istedik neden gelişmiyor? Düşük oluyor diye eşimde sperm kalitesi az iki gittiğimiz doktor bunu söyledi ama en son gittiğimiz doktor bende T şeklinde rahim olduğunu söyledi bundan kaynaklı bebeğin gelişmeyeceğini ve düşüğe sebep olacağını söyledi histeroskopi ameliyatı oldum ve rahim şekli düzeltildi geçtiğimiz haziran ayında. Bu ay da reglim bir hafta gecikti bakmak istememiştim normal testler yaptım silik çıktı sonrasında hala gelmeyince hcg de 32 gördüm iki gün önce ama bugünde regl oldum yani yine düşük oldu. Ovulasyon testlerini yapıyorum ilişki günleri zamanlarını takip ediyorum ilişkiden sonra kalkmıyorum ve sperm kalitesini etkileyecek sıvılar kullanmıyoruz.vs. Sizce neden bebek gelişmiyor olabilir? Ne yapmalıyım? Önerebileceğiniz her şeye ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim🙏🏻❤️