Yayalin Çok şükür 26 haftalık olucaz ama şu son günlerde acayip kötü sırtıma ağrı giriyor bıçak saplanır gibi normal mi dayanılmaz oluyor ne yapabiliyorum ne oturabiliyorum çaresi varmı riskli gebeyim zaten 6 aydır yatıyorum ondan mı acaba