Eddyy Beni de kimse aramadı (özeldeki) doktoruma sordum yaptır dedi sağlık ocağına gittim doktorum yaptırmamı istiyor dedim aşı gelince çağırırız dediler çağırmadılar ben hergün aşı geldi mi diye arıyordum, geldiği gün gittim vuruldum. Birini 21. Diğerini 25.haftada vuruldum 2 doz şeklinde.