Bende 14 haftalik oldum ilk 12 hafta falan baya zordu uyumakla gecti hep halsizlik yorgunluk hala burun tıkanikligim devam ediyor sabaha kadar rkac kere idrara çıkıyorum saymadım arada yürürken sağ kaşığim sanciyor yürütmüyor arada olmaya devam ediyor sırt ağrılarım oluyor ama bugünlere şükür kızımda daha enerjiktim hiç böyle değildim daha rahattım kardeşinde çok farklı yaşıyorum hamileliği sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebisler