Ruruu Kizlar sizce bildigimiz tirnak makasi mi daha kullanisli yoksa bildigimiz makas seklinde olan bebek tirnak makasi mi? Bilenler yardimci olabilir mi alacagim da
Deletedmom_8793 Ruruu ben kızım için törpü almıştım ama sürekli yamuk yumuk oluyordu toplasan 5 kere kullanmadım o zamandan beri de normal kaş makası gibi olan makasla kesiyorum hem acıtmıyor hem kolay hareket ettiriliyor kızım 2yaşında
Parinas Ruruu normal tırnak makası gibi olandan kullanıyorum 7 yıl önce aldım oğlumda da kızımda da kullandım çok rahat oluyor. Ama arkadaşlarımdan onda zorlandım normal makas gibi olanlar daha iyi diyenler de var kişiden kişiye değişiyor gibi
demirrleydi_ Ruruu ben başından beri normal bebeklere uygun tırnak makası kullanıyorum wee baby nin kızım şuan 3 yaşını geçti hala onu kullanıyorum bu bebeğimdede onu kullanıcam yine törpü kullanan herkes memnun değil gördüğüm kadarıyla
Ruruu Parinas normal tirnak makasina tereddut etme sebebim acitirsam korkusu 🥹 minicik ya ilk bebegim birde tecrubesizim
Parinas Ruruu bebekler için ayrı oluyor koruyuculu. Wee baby benimkinin markası. Yetişkinler için olan gibi değil