Sena_sarac merhaba Sena ben hastaneye de aynısını yaptım bi tane termosa (küçük bi kahve termosu da olur farketmez) sıcak su koydum. Zaten uzun saatler sıcak kalıyor soğudukça yarısını döküp üstüne sıcak su ilave edip ılıtabilirsiniz. Pamuğa su döküp elimle sıkıyordum çok ıslak olmasın diye. Onunla siliyordum. Çok uzun süre bu şekilde devam ettim. Zaten her kaka yapışında lavaboda yıkarım hala daha öyle. Her gün banyosunu da yapıyor bi de sadece gün içinde sabah uyandığında gece bezini değişmek için yine çeşmede önce yüzünü sonra poposunu yıkarım havluya sarar kurular yeni bez takarım. Onun harici artık büyüdüğü için normal çiş bezi değiştireceğim zaman hiç bir şekilde silip yıkamıyorum çünkü zaten sabah uyandığında, kaka yaptığında ve günlük banyosunda poposu yıkanıyor. Ben saflıktan yanayım doğduğundan beri sadece dışarıda imkanım yoksa ıslak mendil kullandım. Eve gelir gelmez altını yıkayıp yeni bez taktım.