şu anda sanırım su sızıntısı yaşıyorum. ancak biraz harekete bağlı şekilde. ilk önce biraz uyurken ıslanmış çamaşırım. sonra biraz çömelme squat va yaptım o ara yine biraz ıslandım. çamaşır değiştirip dinlenme moduna geçtim oturunca bir şey yok. biraz vakit geçti az yürüyüş yapayım dedim yürüyüş yaparken yine ıslandım. sabah zaten kontrolüm vardı ama sızıntı az sayılır ama emin olamadım acil gitmeli miyim yoksa hereket etmeyip sabahı bekleyebilir miyim