Sevdepuh hayır, yani bu gebelikte hiç öyle bir şey demedi ama ilk serklajda hunilesme vardı. Dikkat ettik fakat yine de iğnenin ucu değmiş bile olsa suyun gelebilir, dikkat edelim demişti.
Bendeki kanama sebebi kasılma dolayısıyla imiş. Bir de ben serklaj olup, başarısız olan hastaniz var mı deyince bir kişi varmış, hep ayakta çalışan bir öğretmenmis dediler. Yani kendi doktorum için söylüyorum. Ben de akademik kariyer yapıyordum, bıraktım bir müddet, ara verdim daha doğrusu. Çünkü derslere giriyorum, ayaktayım çoğu zaman. Girmesem de derse tüm gün laboratuvardayim, mikroskop başında otur otur sırtım kopuyordu… Başlarda rapor aldım ama danışmanlar saçma sapan konuşunca çocuğundan kıymetli değil deyip dondurdum.