Merveebuluttt bende 13. Haftamda önlem amaçlı oldum bir kaybım vardı, bazen hiç kalkmadım bazen kalktım ama genellikle evin içinde oldu hareketlerim yemeğimi falan kendim yaptım temizliği eşim çok şükür 33+1 e geldik inşallah sağlıkla kucağımızada alırız vaktinde, rabbim hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın 🌸