Merhabalar, 28 haftalık gebeyim. 2 aydır kanamam geliyor ama sadece iç çamaşırımda görüyorum. Silince falan gelmiyor. Günde bir tatlı kaşığı kadar falan. Haftada bir doktora gidip muayene de oluyorum. Aktif bir kanama yok. İçerde dışarda herhangi bir şey yok. Her şey de yolunda. Muayene olup geri gidiyordum yani. En son perşembe günü kan testi verdim crp yüksek geldi. Aksef 500 mg başladık. Cumartesi tekrar gittim kanama biraz arttı. Kültür aldı vajinadan. Bugünde bakteri olduğunu öğrendik. Yarın antibiyogram alınacakmış Salı sonuçlanırmış. Sonra ne olur bilmiyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı? Tecrübe eden duyan falan endişelendim hem enfeksiyon ve bakteri falan