busrax_ hayır hiçbir şey yokmuş. Ben de hamile kalamamayı ona bağlamıştım tıkanıklık yapışıklık var galiba ondan kalamıyorum sanırım demiştim. O da çıkmayınca hatta modum baya düşmüştü bunda da sorun yokmuş diye. Ama doktorum dedi ki bazen göremediğimiz anomaliler oluyor sperm geçişini etkileyen rahim filminde verdiğimiz sıvıyla hepsi gidiyor diye,sanırım öyle oldu benim de. İlk aydan hamile kalınca çok şaşırdım ben de 🌺