Momyacademic Merhaba arkadaşlar, 7+4 hamileyim. Kanama alanım var. Hem bu durumdan korkuyorum hem de çocuk sonrası kariyerimden kendimden koparsam diye korkuyorum. Doğum sonrası iş hayatına dönüşünüz nasıl oldu? Zamanla düzene giriyor mu?
nahleveya Momyacademic çocuk istediğim ve bu isteğimizn 2 sene sürmesi şimdi hamile kalıp 3 yıl beneğimle hamilelikte dahil 4 yıl bebeğimle vakit geçirmek istiyorum 3 ğniversite mezunuyum kariyerimi bebek istediğim için neredeyse 5 yıl erteliyorum bebeğimin bakıcı vs büyütmke istemiyorum çünkü yani bu konudan bende müzdaribim 🥹