ozge0mom geldi 😂 erken doğum riskim vardı zaten bi kaç gün oldu geleli. Ama bilerek ve isteyerek ameliyata girdi (estetik) yarın çıkacak hastaneden ve bende kalacak ben yardımcı olacağım ona bakımına falan😅 ayın 26sında da yurtdışına geri dönecek orda yaşıyor. Yani o zamana kadar doğum olmazsa öyle bi ameliyat olup dönmüş olacak. gülüyorum çünkü kırgınım ve ne tepki verebilirim bilmiyorum