Normal doğum yapmış ve zorlanmış biri olarak bence her kadın normal doğurabilir ama zorluk derecesi farklı oluyor normal doğum yapıp hastaneden çıkarken koridorda sezeryandan iki büklüm yürümeye çalışan biriyle denk geldim bana öyle bir baktı ki normal doğumun güzel yanlarından biri bu ama benim vücudum normal doğuma müsait değil onu anladım ama biraz geç oldu öyle ya da böyle en hayırlısını dilemek lazım