Smge92 Nasaharbuk böyle kücük kücük batmami diyeyim sol tarafimda yoksa minik bir hissiyatmi tam adini koyamiyorum öyle bir hismi?
Denizaydin06 Smge92 doktorlar 20 ye kadar normal diyor bebeğinin cinsiyeti belli mi bazıları kız çocuk da çok hakaret etmez diyor benimde kız ama bilemedim bence normal daha
Sym_123 Nasaharbuk çok üzücü bir durum bende 2 buçuk aylıkken kaybettim.Sebebi neydi peki sakıncası yoksa
Nasaharbuk Sym_123 ense kalınlığı ile başladı sonra kistik higromaya döndü bütün vücudu sıvı toplayınca minik kalbi dayanamadı
Bbaharincii Ecisbicis doktorum haftası büyüdüğü için ve zayıf olduğum için belli olduğunu söyledi magnezyum kullanıyorum
Denizaydin06 prensesmoana kişiye göre ve vücut yapısına göre değişiyor tabi hepsi sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Sym_123 Nasaharbuk anladım başınız sağolsun sizinde.Bende patolojide birşey çıkmadı muhtemelen sağlıklı değildi.Ama bizimde Cennet kuşlarımız oldu.Bize şefaatçi olsunlar inşallah 🤲🏻
Ozuzun Denizaydin06 ben de ilk 17+4te hissetmeye başladım artık neredeyse hergğn hissediyorum bazen 1 gün hissetmediğim oluyor
Asyaalin Denizaydin06 bende 17+3 düzenli olmamakla birlikte çok güçlü hissediyorum tabi 2. Hamilelik olduğu için rahat ayırt edebiliyorum sanırım yani ilk bebeğimde bu kadar güçlü hareketi 20. Haftada olmuştu bu birazda erken davrandı sanırım🫠