minigimmm 18 Kasım’da ilk gebeliğimdi kendiliğinden düşük yaptım kürtaja gerek olmadan. Tam bir ay sonra normal adetimi oldum. Geçen ay doktorum artık istiyorsan değerlendir sorun yok dedi ama ayda 2 kere adet oluyordum korunmadığım halde geçen ayda olmadı. Tam bir aydır adet olmadım test yapmaya da korkuyorum ama yarın yapıcam inşallah pozitif çıkar ve sağlıklı bir gebelik geçiririm diye dua ediyorum. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın.