Ecisbicis Bebissever kraft tokyo düşünüyorum diğer seçenek sıfır olarak ama daha uyguna alıcam cybexi, gayet temiz bir araba, pusette dahil
Bebissever Ecisbicis ilk bebeginiz mi ? Benim ilk bebegim diye 2. Ele hiç şans vermemiştim cunkü en ufak cizik bile beni huylandırırdı :/
Ecisbicis Bebissever evet ilk bebeğim, ben de o konuda çok takıntılıyım ama kullanırken ben de aynı duruma getireceğim yeni alınmış kalmayacak ki hiçbir zaman, bi yandan böyle düşünüp bi yandan sıfır olsun benim olsun diyorum😅