sude_18 Bir önceki postumu okuyanlar bilir bugün rahatsızdım ne yaptıysam geçmedi hala çok kötüyüm en son 4 te içmiştim parol 1 tane da içsem mi ne dersiniz
sude_18 nzehra sabahtan beri kaslarimin ağrısından duramıyorum otursam kalçalarım yurusem bacaklarım otle bir sızlıyor ki hiç hayatımda böyle bir ağrı çekmedim
sude_18 prenses99 yok canım kaslarım agriyo ozellikle bacaklarımin arkası sanırım soğuk algınlığı ama biraz ağır atlatiyorum kasik ağrısı olsa riskli
sude_18 prenses99 ilk zamanlar bende de oluyordu doktorum bebek rahimde kendine yer açtığı için ağrılar normal demişti eğer kanama gibi bir durum yoksa korkmaya gerek yok
prenses99 sude_18 daha randevum yarin Uygulamada 5 haftalik gozukuyor acile gittim dun kav verdim enfeksiyonda cikti ama bu kadar agri normal gelmiyor bana
prenses99 sude_18 insallah canim sureklimi agriyordu benim hep var evde birsey yapasim gelmiyor agridan cok yordu beni 3 gundur
nzehra prenses99 benim 12 haftalık hala var hatta dünden önceki gün çok kötüydüm duramıyordum gittin doktora kanama olmadığı sürece bi sorun yok kaslar geriliyormuş oradaki
prenses99 nzehra insallah bisey yoktur hic durmadan agrirmi canim parol icmek zorunda kaldim yemek bile yapamiyorum kanamam yok sukur