Deleted33000 Mucizem_63 hamileyken bende öyleydim canım çok gazliudim bide çok sesliydi yani🤭🤭🤭🤭doğurdum bende geçti ama 38 günlük oğlum çok gazlı ve sancılı bilmiyorum ilgisi varmı bu ikisinin ama durum böyle yani
Minikeller38 Mucizem_63 33 haftalıgım aynıyım şişiyorum patlayacak gibi oluyorum bazen zor çıkıyor bazende kendiliğinden nedense hep millet varken gelesi geliyor hep tekken gelesi yok 😁😁
Mucizem_63 lux38 ilk öğrendiğimden bllidir var ins sennki uzun sürmez 😁artık kocadan utnma kalmdi tutmyo insan 😁
Mucizem_63 Deleted33000 ayyy pekte uzun sürmüş bitmiyor bu gaz ya.bebis gazı için biogia yağı çok duydum doktorunuz onerrse şans verin
Deleted33000 Mucizem_63 biz başka bı gaz damlası kullanıyoruz canım bazen rahatlatıyor ama bazende böyle günlerce ağlıyor sürekli benden geçiyor ama yediğim ne dokunuyor anlamıyorum
askn1 ay benimde gazım oluyo ama şuan gebe miyim değilmiyim belirtilerde varmı bilmiyorum resmen böyle eşimden utanınca yapmayınca sol kasığıma ağrı saplanıyo hemen ya anlamadım 🤣🤣🙈