Merhaba, 27+3 günlük hamileyim ama gün içerisinde çok aktif bebek hareketlerini hissetmiyorum genelde akşamları hareket oluyor benim bebeğim mi acaba tembel 😅 Bazı annelerden duyuyorum gece uyutmadı vs ben zaten erken kalkıp işe gittiğim için akşamları da uykudan bayılıyorum direkt. Gün de bi kaç kere hissetmiş olmak yeterli mi acaba? Doktorum 28 den somra saymaya başlarsın demişti en son ama yıllık izne çıktığı için de kontrolüm biraz sarkacak içime dert oldu