dodis Sağlıksız gebelik mallesef arkadaşlar Dr um ya düşük yapacaksın ya da kürtaj demişti kanamam var ama ağrım yok sizce yatış yapar mı Dr kürtaj için yoksa düşmesini mi bekleyelim der