İki gündür ara ara sağ tarafıma kramp giriyor ve yürüyemiyorum hatta yürümeyi bırak dik duramıyorum bile iki büklüm oldum neden olur ? Adet sancısı gibi de bir ağrı var arada başına gelen var mı hiç ? Bir kaç yerde normal diye okudum ama tedirgin etti bu kadar erkenden ağrıların olması