18 haftamda serkilaj oldum serkilajdan sonra narkozu kaldırmadığım için 2 gün yoğun bakımda kaldım yoğun bakımdan sonra servise indim 1 hafta da o şekılde kaldım daha sonra eve çıktıktan 5 gün sonra kanamam geldı kanamam olduğu için tekrar hastaneye yattım 2 gün hastanede kaldım kanamam hala devam ediyor doktorum böyle kanamalardan sonra doğum başlayabilir dedı benm gibi durum yaşayan var mı lütfen olan varsa yazsın psikolojikman kötü oldım