beyzanuru 30haftalık gebeyım ve dudaklarım morarıyo normel mi acaba korkuyorum ayakta bılek kısmımda da şişliklerim var ama o normel dudak morarması korkutuyor aramızda yaşayan var mı neden oluyor korkmam gerekıyormu
Duygucesur beyzanuru Kan akışında ki değişiklik ve oksijen seviyesinde ki düşüklükten olabilir canım. Druna danış yine de
Bicirik2025 beyzanuru korkutmak istemem ama pihtilasma sorunu olabilir vakit kaybetmeden hastaneye gidin. Kan testlerinizi yaptirin.
Duygucesur beyzanuru nefes darlığın yorulman felan var mı demirin nasıl oksijen eksikliği o yapıyor canım. Bana da salı günü ferinjet takacak doktorum işte damardan verecek demir ve kan ilacını o da yapıyor ama sen yine de bi acile yada doktoruna git yarın canım içini ferah tut
beyzanuru Duygucesur nefes darlıgım yok yorulma cok fazla veya hızlı iş yaparsam oluyor oda bu haftada normel bı kaç gundur cok gezdım yorgunluktan olabılır dıye dusunuyorum ama
ikiprensannesii_ beyzanuru hurafemi degilmi bilmem ama moralan dudaklara kız bebek olucakndiyolar. Ama sizinki başka bişey den çok geçmiş olsun doktorlarla görüşün en sağlıklısı