Sef15 Kızlar 15 gün önce doğum yaptım 36+6 da biraz erken oldu bebeğim 2600 gram doğdu bu şekilde olan anneler var mı tecrübeli bana yol gösterebilecek beslenmesi nasıl olmalı neler yapmam konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim