k12345e Merhaba herkese. Yarın tahlil yapacagim gebelik için fakat gideceğim ilçe hastanesi tahlilleri dış merkeze gönderiyor ve 3 gün içinde açıklanır dediler. Sizce bekletilen kandan ne kadar doğru sonuç alabilirim? Bilgisi olan var mıdır?