Kızım çok hareketlendı 2 dk koltuktaydı egıldım yere dusenı almak ıcn pat dıye sırt üstü attı kendını, reflusu var ek gıda yerken öğürdğ kustu tabı ben çok korktum hemen doktora ulaştım. Doktor düşme kusmasının 6 saat ıcınde kusmanın tekrarlayacağını beslenme dışı kusma olacağını soyledı takıp et dedi kızın refluden kustu dedı beslenırken kusması refludenmıs . 10 dk önce aradı bu sefer düşme üstünden 6 saat gecmıs kusma durumu tekrarlamadıysa genel durumu ıyıyse acıle goturmemem gerektıgını boş yere radyasyon almasını ıstemedıgını kusmanın refluden oldugunu soyledı( haftada 2-3 gun her kahvaltıda kusar öğürür) ama anne yuregı kendımı suçluyorum kendıme gelemedim boyundan daha kısa mesafe koltuk parkeye düştü guvenlı zemıne başına gelen varmı rahatlamalı mıyım artık korkudan su bıle ıcemedım