Fındığım kız olursa bende inci koymak istiyorum. Bence çok güzel isim. Kabuğunun altında nadide, değerli bir cevher var herkesin göremediği ve göstermeyeceği. Sizin bebişinize de çok güzel olur. 2. İsmi de güzel adıyla yaşasın inşallah.
Ben tek kullanımdan yanayım (sınav zamanı zorluk çekmesin optik formda 😅) 2. İsmini ezanla kulağına söyleyeceğiz nazardan, büyüden korunsun diye.