nilsumm Bebişinizin yüzü sırtımıza dönükse veya plesanta ön duvarda ise hareketlerini az hissetmeniz normal birde yanlış anlamayin lütfen kilonuz fazlaysa az hissetme ihtimalinizde normal bunlar olasılıklar zaten bir sorun olsaydı doktorunuz mutlaka söylerdi içinizi ferah tutun zaman zaman hareketlerde azalmalarda olabiliyor tabi ki 🙂