ilkannelik1 5 hafta beta 6703 kese ultrasonda ne zaman görünür bugün görünmedi vajinal usg baktırmadım korku var ister istemez🥹
Ayseguls_baby ilkannelik1 vajinal baktırsan gözükürdü büyük ihtimalle canım bana doktorum 5+3 de vajinal bakmıştı hem keseyi hem bebeği hem de yolk sacı görmüştük
visnelicheescake ilkannelik1 Her gebelik çok farklı kuzum kimseyle bir tutma kendini ben 5+5 de kızıma hamileyken hem kese hem de bebeği gördüm bunda 4+6 da kesemi gördüm karından
YyyyYasemin ilkannelik1 4+3 haftalıkken gördük karnımdan beta için gitmiştim tekrar vereyim diye dur bi ultrasondan bakalım dedi karnını aç dedi direkt gözüktü yani kişiden kişiye ve cihazdan cihaza değişir
ilkannelik1 Kötü düşünmek istemiyorum ama korkuyorum yerleşiminden dolayı🥲 inşallah dediğiniz gibi olur bu beta ile karından gözükmesi gerek mez miydi
Melikecaglakk68 Korkulacak hiç bir şey yok henüz kese karın bölgesinden gözükecek kadar büyük değil vahinal ultrason da gözükebilecek büyüklükte endişe etmenize gerek yok sakin kalın 1-2 hafta sonra embriyoyla birlikte görürsünüzzz 🐣
ilkannelik1 YyyyYasemin sanırım öyle 5 gün geciktim bazıları 2 hafta gecikmeyle gidiyor doktora kese, kalp atışı duyuyor sanırım biraz aceleci davranıyorum her şeyi düşünmeye çalıştığımdan 🥲
YyyyYasemin ilkannelik1 bende gecikmemin 3. Günü kan verdim ve geç döllenme olmuştu 28.70 ile öğrendim o yüzden bayramdan sonra gittim keseyi gördük yani dediğiniz gibi 10 gün geçmişti aradan yinede erken gitmekte evet stres oluyor ama yarar var bir yandan iyi Allah korusun kimyasal geçirseniz en azından doktor kontrolünde olur bilmeseniz daha kötü Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin stres yapmayın bebiş sizinle inşallah
mavi123_ ilkannelik1 ilk gebeliğimde 4. Haftada ultrasona gittiğimde gördü ikincinde ise 7. Haftada ilk ultrasona gittim ve hem kese ve kalp atışını duyduk