Mervekilic adet günümde kan tahlili yaptırdım negatif çıktı bi hafta gecikince tahlil yaptırdım ve pozitif çıktı adetlerim düzenlidir normalde ama sanırım geç yumurtlama oldu demem o ki adetin gecikmeden ümitsizliğe kapılma beklemek zor biliyorum iki yıl her ay bi ümit test yaptım çok şükür oldu, allah isteyen herkese nasip etsin 🖤