Yarın 12 hafta oluyorummm tam 😍😍Bende Salı gidicem doktora özel diye tahminde bulunur diye umuyorum yani inşallaahhh çookkk heyecanlıyım 😍😍Mide bulantım gitti çookk şükür,kasık bel ağrılarım oluyor arada da baş ağrısı (migren var ) 🥰Ama buna şükür 🙏🏻🤭