Herkese iyi akşamlar . Ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde doktor bana elenayal2 ve folidoce verdi sanırım 8 .haftaya kadar kullandım daha sonra doktor değiştirdik ve suan ReGenesis Max kullanıyorum bi kutu bitirdim kullanmak istemiyorum suan 13 haftalığız ne yapmalıyım önerdiğiniz Folik asit veya multivitamin var mı?