Kızlar pazartesi günü doğum yaptım epizyotomi yapıldı iç ve dış bir sürü dikişim var. doktor 10 gün sonra kontrole çağırdı ama kıllar uzamaya başladı bile nasıl temizleyeceğim korkuyorum bir şey sürmeye bana fikir verebilir misiniz almadan da gitmek istemiyorum doktor muayene ederse öyle gözükmek istemiyorum