30 haftalık gebeyım dudaklarım morarıyo bu normel bı durum mu aramızda yaşayan var mı gebelıgımın ilk donemı olmustu ama gecmıstı sımdı tekrar oldu ve endişeliyim aynı zamanda ayak bileklerimde de şişme var bu normel bi durum bılıyorum ama dudak morarması yasayan var mı risklimi