hillykskd dlnyny benim göbeğim düşmedi. Doktoruma sormuştum bunu koca karı hurafeleri demişti 😂😂 gerçekten öyleymiş
dlnyny Masalceylan yani kişiden kişiye değişebilir o zaman bu durum. çevrede ki herkes henüz göbeğin düşmemiş doğuma var diyor🤷🏻♀️ merak ettim
Nimpheloss dlnyny Bana da aynı şeyi söylüyorlar ama bence 2 haftadır daha aşağıda göbeğim çünkü alt tarafım şişti ve bacaklarımı birleştiremiyorum ama insanlar daha da aşağıda olması gerektiğini söylüyor 😅 38+1im
dlnyny Nimpheloss yani merak ettiğim bir şey bu mesela bebeğin başı doğum kanalına girince mi acaba göbek düşüyor veya göbek dışarıdan düşmüş gibi görünürse mi doğum yaklaşıyor😅 bazılarının mesela doğum anında bebeğin başı doğum kanalına girebiliyormuş
Nimpheloss dlnyny 36+3te girdi benimki doğum kanalına 38+1deyiz şuan. Kanala girdiği gün aşırı bi ağrım oldu ve o zamangöbeğimin altı şişti bacaklarımı birleştiremez oldum ama çok bilmiş teyzelere göre daha göbeğim düşmemiş 😅
Nimpheloss dlnyny doktorum 36+6da bekliyordu aslında ama hala gelmedi 3 gün önce kontrole gittim 1 cm açıklık dedi benimkinin gelesi yok hala. Activating labor, yürüyüş, hurma, pilates her şeyi yapıyorum.