Kızlar bir kızım var 5 yaşında şuanda 16 haftalık hamileyim ama bu arada 1 kimyasal gebelik 1 düşük yaşadım düşüğün sebebi embriyo gelişmemişti şuan gittiğim doktor çok bilgili ve ilgili bir doktor hikayemi de biliyor ama buradaki pıhtılaşma hikayelerini görünce insan ister istemez evham yapıyor ama bu doktorumda dahil daha önce düşüğümde gittiğim doktorumda pıhtılaşmaya ihtimal vermiyorlar kafam çok karıştı ne yapsam bilemedim. Çok kafama taktım acaba kendime vesvese mi yaptım diyorum farkında olmadan dişlerimi sıkmaya başladım. Bu streste iyi bişey değil bu sefer stres yaptığım için kendimi suçluyorum. Var mı benim gibi olan ya da önerisi olan