ahsenimdeahsenim elinaz1 benim adet oluyo gb degilde ayaga kalkarken sniden giriyo.hareketsiz kalinca geciuo.sol kasigimda titresimli telefon gb
elinaz1 Suyusevmeyensusamuru çok şükür kanama yok ama bacaklarıma vuran bi kasık ağrısı var anlayamadım
Suyusevmeyensusamuru elinaz1 çok doktorun yorumunu aldım zamanında hepsinin dediği aynı kanama yoksa çok aşırı şiddetli değilse ve iki büklüm yapmıyorsa seni bebek büyüyor ve yeri genişliyor ağrı bundan olur normal dediler
ylnydgd 12+3 bende de var aynı kasık ağrısı rahim genişliyormuş kanama olmadıkça normalmiş. Kontrolüme daha 1 hafta var ama herkes normal olduğunu söyledi. Bol su için uzanırsanız iyi gelebiliyor
elif457_ bende 11+2yim geçen gün kontrolüm vardı hersey yolundaydı ama brnşm ağrıdan ziyade kasığımda sanki geriliyor gibi oluyo içi dinlendiriyorum kendimi genelde