ilaydasokman bı haftan dolunca rahatlicaksin şimdi dikislerin yeni bir hafta yat dinlen çok oturma bende 11 haftalıkken oldum serklaj oldum doktorum bir hafta yatmami istedi çok oturma aşağı çok baskı yapmasın demişti bir hafta sonra gercekdende herşey geçti normale döndüm şuan 16+2 oldum her işimi yapıyorum dışarıda cikiyorum sadece kendimi çok yormamaya calisiyorum