sude_18 Kizlar bugün sabahtan beri çok kötüydüm kas eklem ağrıları halsizlik şikayetleri ile doktora gittim doktor augmentin 875mg olandan verdi birde gunde 1 kez parol içebilirsin dedi bu arada 17+1 im gebeyken kullanan var mı antibiyotik
prensesmoana sude_18 Merhaba. Geçmiş olsun. Doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanın. Enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli bebeğiniz için.
ikincibahar_08 Doktorun gerekli gördüyse kullan canım ben ilk gebeliğimi hep antibiyotikle geçirdim hem iğne hem hap
sude_18 ikincibahar_08 zaten 10 kapsül vermiş yani sabah akşam icicem 5 günlük yine de sizlere bı danışayım dedim :))
ikincibahar_08 sude_18 hamilelikte enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli inan gecmis olsun şimdiden 🥰