Kızlar böyle nasıl desem uyuyorum ya kalkmak o kadar zor geliyor ki o kadar kendimi uykulu ağır hissediyorum ki ayın 6 sında pik görmüştüm ilişki olmuştu 3 gündğr böyleyim hem güzel bir şey hemde neden böyle oluyor diyorum hiç anlamadım pik görmeden önceki gün hacamat yaptırdım acaba onun etkisi mi hiççç anlamadım yada tatildeydik çok rüzgarlı havaydı acaba omu yani anlamaya çalışıyorum belirti bu kadar erken başlar mı psikolejik değil gerçekten 😬 illa gebelik demiyorum yani niye olabilir anlamadım