Kızlae merhabalar
Ben 30+3 günlük hamileyim erken acılmam başladı.Şuan açıkliğim 2.5 cm.
Rahim kısalıgımda 8 cm.düştü.
3 gündür hastanede yatiyorum tedavi altindayım ama doktor sanki pek olumlu konuşmuyor sezeryana alacaz gibi şeyler söylüyor.
Benim gibi olupta en azında 36 .haftaya kadar giden varmı lütfen yardim edin