Nurrrrtek 38 haftalık olduk ne sancı ne ağrı hiçbir şey hissetmiyorum bebeğimin hareketlerini hissediyorum da etrafımda ki insanlar da erkek geç doğar fln diyor lar öyle mi oluyor gerçekten ilk kızım 37 haftalık tı doğmuştu
SweetBaby_ Melkay Sancın tam olarak nasıl regl sancısı gibimi benm hiç sancım yok ama karnım kasılıyor 39+6
Havva-Saribas Benim ilk 40+3 haftalıkken oğlum oldu Yarın 39 haftalık olucam kızım olucak bakalım ne zaman doğar
Nurrrrtek Esragungor34 bana da öyle geliyor aslinda ama sürekli olarak 9 ay 10 gün olacak diye diye kafamı karıştırdılar artık😅
ikibebisannesii_45 Nurrrrtek etrafımdakilerin de hep 37+ larda doğdu. Benim oğlum 38+5 te suyu azaldığı için doğdu hastaneye gittiğimde sancım 100 dü zaten sen doğuma gelirdin bu gün dediler. Kızımla 37+4 teyiz daha gelen giden yok ama rahim kasılmalarım ve karın sertleşmelerim çok fazla arttı. Dün gece doğuruyorum sandım. Acaba kanala mı indi. Daha kanalda değildi çünkü
Petitoos Nurrrrtek bana da hep geç doğar diyorlardı 37+6’da doğdu oğlum, doktor daha iki haftan var doğumuna demişti ertesi gün suyum gelmişti 😅
Kikiriki Nurrrrtek böyle şeylerin erkeği kızı olmaz ki benim bebeğim erkek 25. Haftadan beri doğmaya çalışıyor durduruyoruz şu an 31. Haftadayız yani bu tamamen biraz sizin sürecinizle alakalı bebekle çok alakalı değil
Nurrrrtek Kikiriki bilmiyorum ki işte artık son haftalar olunca da doğru mu ki fln diye de düşünüyor insan sizde inşallah sağlıkla alın kucağınıza 🥰🥰