mylittlebaby_ Sabah post atmıştım ama tam yumurtlama değilmiş şimdi tekrar yaptım sizce olmuş mu artık? Dünü değerlendirmiştim bilmeden, bugünü atlamalı mıyım yada değerlendirmeli miyim
aycicek_ mylittlebaby_ ben çok anlamıyorum ama bu şekildd olunca yumurtlama oluyomuş. Silikleşince çatlama oluyomuş. Çatlama olması daha önemli. Yarın tekrar yapın çatlama olduysa yarını değerlendirin. Gün aşırı daha iyi diyolar kalite açısından
Sezei mylittlebaby_ sperm sorunu yoksa eşinizde bugünü de değerlendirebilirsiniz yarın tekrar yapın çatlama olursa yarınıda değerlendirin
Busraaaakkk mylittlebaby_ canım en önemlisi dün zaten iyi yapmışsın aklında olsun pikten 1 gün öncesi ve pik günü çok önemli ben o şekilde gebe kaldım bugünü değerlendir bi gün boş bırak ertesi gün de ilişki olsun