Ozlemdmrkn eymanurAykutTademir bizde 39+2 yiz aşırı sancım var 2 gündür ntsde çıkıyo bebek uzun zamandır kanalda fakat bu kadar :)) bu cuma kontrolüm var fazla beklemek istemiyorum sonrasında
Kubractnzt eymanurAykutTademir arada belime sğrılar falan geliyor iğne tarzı batmalar oluyor 🙄 bi de bacaklarımın arası çok kötü yürütmüyor onun dışında gelen giden yok 🤨
Kumral60 Burcumelisa Eger çok geliyorsa suyun olabilir yoksa normal akintidir devam ederse yine de doktoruna sor canım ne olur ne olmaz.
Figennn Kumral60 42 ye kdr bekletiyolar cnm😑 ben denedim smdi deydirdim cok kolay, ama yanlis mi yaptim acaba😂
Kumral60 Figennn Buda hurafe canım demekki 😊😊 inşallah kısa zamanda gelirler ben şimdi baya dans ettim bacaklari açıp çocuk da costu içimde 😊
eymanurAykutTademir Figennn özel mi devlet e mi gidiyon bir de bebeğin ultrason ile adet tarihi ayı tutuyor mu
Kumral60 Figennn Gittim bügun doktora canım şanci hiç çıkmadı çarşamba baslatalim dedi istemedim pazara kadar zman verdi hergün duş al plates topu al dedi 2 günde 1 de gel dedi acilmaya bakmadi kasilmalrin agrilarin olursa acilmada olabilirmiş.
Figennn Kumral60 Ah bizim yavrular😂 insallah gelir kuzum sancilarin🙏🏼 Bende bgn baya yorudum comelme yaptim agrim sancim gelir diye ama tik yok daha😂😑
Kumral60 Figennn Canim sende plates topu al birde onu deniyelim belki ise yarar😊😊 inancımızi kaybetmeden en son güne kadar mücadeleye devam.
Figennn Kumral60 Yurtdisindayim burada cok bekletiyolar korkuyorum bebek kakasinu fln yapir die😑 bakalim bende bulabilirsem top alip onuda deniyicem canim
Kumral60 Figennn Benimki de 2 gün de bir kontrol şartıyla pazara izin verdi ama içini ferah tut canım hiç birşey olmaz belki hemencecik gelir.
Kumral60 Figennn Uzunmus baya kontrol süresi ama hiç birşey olmaz merak etme sağlıkla kucagina al canım.